Garantie
Het garantiebeleid van the north face®
Op producten van The North Face® heeft de oorspronkelijke eigenaar een volledige garantie van twee jaar voor materiaal- en fabricagefouten.
Als een product wegens een fabricagefout niet naar behoren functioneert, repareren of vervangen we het product kosteloos (zolang hetzelfde exacte item nog steeds verkrijgbaar is) of bieden we je restitutie aan. Deze garantie is niet van toepassing op per ongeluk veroorzaakte schade en schade veroorzaakt door onjuist onderhoud, nalatigheid, wassen, slijtage door gewoon gebruik of het natuurlijke verval van kleuren en materialen als gevolg van tijdsverloop en langdurig gebruik. We kunnen momenteel geen reparaties uitvoeren op artikelen die buiten de voorwaarden van ons garantiebeleid vallen.
Deze garantie voorziet in specifieke rechten en is niet van invloed op andere wettelijke rechten die je als klant mogelijk hebt en welke van land tot land kunnen variëren.
Hoe oud is je product?
Maak hieronder je keuze
Garantie: veelgestelde vragen
Op producten van The North Face® heeft de oorspronkelijke eigenaar een volledige garantie van twee jaar voor materiaal- en fabricagefouten.
Als een product wegens een fabricagefout niet naar behoren functioneert, repareren of vervangen we het product kosteloos (zolang hetzelfde exacte item nog steeds verkrijgbaar is) of bieden we je restitutie aan. Deze garantie is niet van toepassing op per ongeluk veroorzaakte schade en schade veroorzaakt door onjuist onderhoud, nalatigheid, wassen, slijtage door gewoon gebruik of het natuurlijke verval van kleuren en materialen als gevolg van tijdsverloop en langdurig gebruik. We kunnen momenteel geen reparaties uitvoeren op artikelen die buiten de voorwaarden van ons garantiebeleid vallen.
Voor evaluatiedoeleinden moet de klant het product inclusief het oorspronkelijke aankoopbewijs retourneren aan de The North Face®-wederverkoper waar het product is gekocht. Volg als het product in de online winkel van The North Face® is gekocht de instructies in het Retourbeleid op en selecteer 'Product defect' als reden voor retour. Neem als de retourperiode van 30 dagen is verstreken contact op met onze Klantenservice.
Deze garantie voorziet in specifieke rechten en is niet van invloed op andere wettelijke rechten die je als klant mogelijk hebt en welke van land tot land kunnen variëren.
Volg de instructies in ons Retourbeleid op en selecteer 'Product defect' als reden voor retour.
We kunnen momenteel geen reparaties uitvoeren op artikelen die buiten de voorwaarden van ons garantiebeleid vallen.
Ik heb mijn product bij de online winkel van The North Face® gekocht
The North Face® neemt de verzendkosten voor producten die onder onze garantie vallen, voor zijn rekening. Voor producten die niet onder de garantie vallen, worden verzend- en reparatiekosten in rekening gebracht.
Ik heb mijn product niet bij de online winkel van The North Face® gekocht
De winkel waar je het product hebt geretourneerd, zorgt ervoor dat het product naar de garantieafdeling van The North Face® wordt verzonden. The North Face® neemt de verzendkosten voor producten die onder onze garantie vallen, voor zijn rekening. Voor producten die niet onder de garantie vallen, worden verzend- en reparatiekosten in rekening gebracht.
Ik heb mijn product gekocht op TheNorthFace.com
Je ontvangt een e-mail zodra je retourzending is verwerkt. De garantieretour wordt binnen ongeveer 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop we je product(en) bij ons magazijn in ontvangst hebben genomen, verwerkt en aan je geretourneerd.
Ik heb mijn product niet gekocht op TheNorthFace.com
De winkel waar je het product hebt geretourneerd, zorgt ervoor dat het product naar de garantieafdeling van The North Face® wordt verzonden. The North Face® neemt de verzendkosten voor producten die onder onze garantie vallen, voor zijn rekening. Voor producten die niet onder de garantie vallen, worden verzend- en reparatiekosten in rekening gebracht.
Ik heb mijn product bij de online winkel van The North Face® gekocht
Volg de instructies in ons Retourbeleid op en selecteer 'Product defect' als reden voor retour. Neem als de retourperiode van 30 dagen is verstreken contact op met onze Klantenservice. Zorg ervoor dat je te retourneren producten schoon zijn.
Ik heb mijn product niet bij de online winkel van The North Face® gekocht
Je moet het product/de producten samen met een geldige bon of ander geldig aankoopbewijs retourneren aan de The North Face®-winkel of -wederverkoper waar je het product/de producten hebt gekocht. In de winkel worden de van toepassing zijnde procedure en tijdlijn aan je uitgelegd.